- ISO 45001 – Certifikacija sustava upravljanja sigurnosti i zaštitom na radu
- ISO 10002 – Certifikacija sustava upravljanja zadovoljstvom kupaca
- SCP Certifikat o sigurnosti na radu za tvrtke za zapošljavanje
- GMP – Dobra proizvodna praksa
- SCC* / SCC** / SCCP – Sigurnosno certificiranje za izvođače
- Početna
- O nama
- Karijere
- Novosti i press
- Kontakt
- Akreditacija
- Certifikacija
- Usluge
- Trening za interne auditore
- ISO 50001 – Sustav upravljanja energetskom učinkovitošću
- ISO/IEC 27001 – Certifikacija sustava upravljanja informacijskom sigurnošću
- ISO 22301 BCM – Sustav upravljanja kontinuitetom poslovanja
- ISO 22000 / HACCP – Certifikacija sustava upravljanja sigurnošću hrane
- ISO 14001 – Certifikacija sustava upravljanja okolišem
- ISO 13485 – Sustavi upravljanja kvalitetom medicinskih proizvoda
- ISO 9001 – Certifikacija sustava upravljanja kvalitetom
- Trening za lead auditore
- Nove norme
- Kalendar treninga
- In-House treninzi
- Awareness treninzi
- DAkkS akreditacija
- Ponuda za certifikaciju
- UNICERT certifikat
- Naslovna
- Industrijski sektori
- Kontakt broj+385 (0)99 505 24 36
- Contact number+385 (0)99 505 24 36
- Kontakt e-mailinfo.unicert@universal-adria.hr
- Contact e-mailinfo.unicert@universal-adria.hr
Zatražite ponudu!
Request an offer!
ISO 13485 – Sustavi upravljanja kvalitetom medicinskih proizvoda
ISO 13485 – Sustavi upravljanja kvalitetom
medicinskih proizvoda
ISO 13485 je izrađen na temelju ISO 9001:2008 te je to sustav upravljanja koji uključuje posebne uvjete za medicinsku opremu.
Ova norma pokriva zahtjeve sustava upravljanja za proizvođače koji proizvode medicinsku opremu, distributere, uvoznike i izvoznike, organizacije koje moraju dokazati svoje mogućnosti da ispunjavaju zakonske uvjete koji se primjenjuju na usluge vezane uz medicinsku opremu.
Prednosti sustava ISO 13485 upravljanja kvalitetom medicinskih proizvoda su:
- Pruža nacionalnu i međunarodnu konkurencijsku prednost,
- Povećava učinkovitost i profitabilnost,
- Pruža pouzdanost proizvoda/usluge,
- Smanjuje troškove,
- Podiže brand tvrtke prema kupcima,
- Olakšava uvoz i izvoz,
- Temelj je kreiranje sljedivosti.