- ISO 45001 – Certifikacija sustava upravljanja sigurnosti i zaštitom na radu
- ISO 10002 – Certifikacija sustava upravljanja zadovoljstvom kupaca
- SCP Certifikat o sigurnosti na radu za tvrtke za zapošljavanje
- GMP – Dobra proizvodna praksa
- SCC* / SCC** / SCCP – Sigurnosno certificiranje za izvođače
- Početna
- O nama
- Karijere
- Novosti i press
- Kontakt
- Akreditacija
- Certifikacija
- Usluge
- Trening za interne auditore
- ISO 50001 – Sustav upravljanja energetskom učinkovitošću
- ISO/IEC 27001 – Certifikacija sustava upravljanja informacijskom sigurnošću
- ISO 22301 BCM – Sustav upravljanja kontinuitetom poslovanja
- ISO 22000 / HACCP – Certifikacija sustava upravljanja sigurnošću hrane
- ISO 14001 – Certifikacija sustava upravljanja okolišem
- ISO 13485 – Sustavi upravljanja kvalitetom medicinskih proizvoda
- ISO 9001 – Certifikacija sustava upravljanja kvalitetom
- Trening za lead auditore
- Nove norme
- Kalendar treninga
- In-House treninzi
- Awareness treninzi
- DAkkS akreditacija
- Ponuda za certifikaciju
- UNICERT certifikat
- Naslovna
- Industrijski sektori
- Kontakt broj+385 (0)99 505 24 36
- Contact number+385 (0)99 505 24 36
- Kontakt e-mailinfo.unicert@universal-adria.hr
- Contact e-mailinfo.unicert@universal-adria.hr
Zatražite ponudu!
Request an offer!
ISO 10002 – Certifikacija sustava upravljanja zadovoljstvom kupaca
ISO 10002 – Certifikacija sustava upravljanja zadovoljstvom kupaca
EN ISO 10002 – Sustav upravljanja zadovoljstvom kupaca
Standard ISO 10002, koji je 2004. godine objavio ISO (Međunarodna organizacija za standardizaciju) ima za cilj sustavno upravljanje pritužbama kupaca i osiguravanje i održavanje zadovoljstva kupaca. Transformacija nezadovoljstva i pritužbi korištenjem različitih sustavnih i administrativnih sredstava igra presudnu ulogu. Standard tako nudi potpuno novu perspektivu na pritužbu kupca koja se na prvi pogled čini negativnom i namjerno prenosi nova proceduralna načela za opće postupanje, kao i za povećanje zadovoljstva kupaca. Aplikacija je moguća kao izdvojeni sustav ili kao dio ISO 9001 sustava.
Ciljevi ISO 10002
- Poboljšajte zadovoljstvo kupaca
- Optimizacija postojećeg postupka prigovora / reklamacije
- Prepoznavanje i uvažavanje potreba kupaca
- Proces revizije reklamacija i prigovora
- Poboljšanje kvalitete proizvoda ili usluga